Biuro Zarządu Głównego rozpoczęło prace przygotowawcze polegające w pierwszej kolejności na weryfikacji dokumentów przygotowanych na zjazd, który ostatecznie się nie odbył. W przypadku stwierdzenia braków/ nieprawidłowości będziemy się z Państwem kontaktować indywidualnie.
Pragniemy podkreślić, że delegaci wybrani na ostatni zjazd (odwołany) zachowują swoją funkcję (par. 28 ust.1 zd. drugie).
W najbliższym czasie Biuro Zarządu będzie weryfikować/ aktualizować dane kontaktowe delegatów. Szczegółowe informacje organizacyjne, porządek obrad i regulamin obrad zostaną przekazane delegatom na miesiąc przed terminem Zjazdu.
Komisja zjazdowa będzie przyjmować wnioski od członków SDP do 15 dnia przed terminem Zjazdu pod adresem mailowym : komisjazjazdowa@sdp.pl oraz korespondencyjnie: SDP, Komisja Zjazdowa SDP, Foksal 3/5 00-366 Warszawa.
Sekretariat SDP ZG